FAQ

Членство

Как да стана член?

На този етап нямаме капацитет за приемане на нови членове в клуба за чиста храна на Чифлик Ливади. Основният ни продукт - пасищните пилета са изцяло записани през 2023. Ако искате да ви запишем в лист на чакащи, пишете ни на pile at livadi dot bg или попълнете формуляра ни за контакти ТУК.

Какво е членски внос?

Членският внос е "такса", която членовете ни внасят на принципа “плати колкото желаеш”. Идеята е членовете ни да бъдат ангажирани с инициативата, но с посилна сума, която да отразява отношение им към цените ни, продуктите ни, възможностите и потреблението им.

Прекратяване на членството?

Работим по предварителни заявки. Ако не сме предупредени да отложим или отменим дадена заявка, то ние я броим за активна. При четири невзимания на заявени продукти, считаме, че даденият клиент се отказва от членството си и  обявяваме освободените от него продукти на листа от чакащи. Членският внос не се връща.

По колко мога да поръчвам?

Ще се стремим да удовлетворяваме вашите желания, но когато количествата, които поръчвате надхвърлят нормалните за семейство, те първи ще бъдат ограничавани, когато/ако трябва да балансираме търсенето с възможностите ни. Не насърчаваме “невидимото” коопериране на поръчки, искаме да познаваме потребителите си.

Продукти

Какво произвежда Чифлик Ливади?

Основният ни продукт са пасищните пилета, затова обвързваме и членството в клуба в планираните поръчки на пилета

Редовно доставяме пасищни яйца, пасищно говеждо. Предлагаме разнообразие от млечни продукти, консерви, колбаси и сезонни зеленчуци. 

Правите ли доставки на адрес?

На този етап само извън София, на определени стерилизирани продукти. Охладено месо не изпращаме с куриер. Повече вижте тук . 

Запазване на продукти на сайта

При предварително запазване на продукти плащане не се изисква. Цената на продуктите е посочена в описанието им, а плащането става при получаването им в магазина. Ако не си вземете продуктите в уречените дни, дължите цената им.

Ако до 1 час, след като сте напълнили кошницата си, не завършите поръчката, то кошницата се изпразва автоматично и трябва да започнете отначало.

Дублиране на поръчки - Когато имаме единични бройки от някои продукти и двама или повече клиенти заявяват едновременно, е възможно всички да получат потвърждение за поръчка, а при нас бройката на продукта да излезе на минус. Недостатък на системата, който на този етап не може да бъде отстранен. Тогава само един клиент получава заявеното (обикновено първият, отишъл в магазина), а на другите се опитваме да се реваншираме при следваща доставка, ако е възможно.

Чифлик Ливади © 2024 Работи на OpenCart | Сглобен от MazeLabs